Valkiria.com.pl - Serwery Counter Strike 1.6/GO, Seriale Online, Download Muzyki



Tworzymy nowego COD'a - wasze propozycje

Temat w formie luźnej dyskusji, co chcielibyście zobaczyć na naszym nowo powstającym COD Modzie? :>
Zapraszam wszystkich serdecznie do wypowiedzi Wink
[Obrazek: hF2wL5h.png]

 
Bardzo podobał mi się system zdobywania perków na 1.6. Chodzi mi o skrzynki, które zostawały po śmierci gracza, w których były losowe itemki. Nie trzeba było zabić, a można było podnieść perk, który nas zainteresował i akurat był w skrzynce. Był on INNY i dużo lepszy od tych, które posiadały wówczas wszystkie inne serwery "zabij i dostań losowy perk". Ciekawym pomysłem było też party czyli grupa kilku osób na którą rozdzielany jest exp. Tak jak na diablo modzie były gildie, tak tutaj można zrobić coś w tym stylu tylko pod inną nazwą (drużyna, jednostka, dywizja?). Gracze należący do takiej jednostki zdobywali by na jej konto jakieś expy czy punkty, które można by było dodatkowo na coś rozdać (np. za 100 punktów każdy z członków dostaje jedną apteczke na początku rundy). Ogólnie podobają mi się takie rzeczy, które w jakiś sposób oddziałują na interakcje i wspólne działania między graczami.
 
Ok, czyli system podnoszenia itemów zostanie wdrożony, jak i również apteczek
Co do drugiego masz rację, więcej kooperacji niż samotnego wbijania leveli


PS. Jakieś pomysły na klasy/itemy? ;>
[Obrazek: hF2wL5h.png]

 
Awanse/stopnie - po osiągnięciu danego lvla klasa awansuje o stopień dając/ulepszając umiejętność/broń klasie. Np klasa: Snajper - stopień I ( awp, usp, smoke) stopień II ( awp, deagle, smoke, 2xfb, molo) stopień III ( te bronie co w II + umiejętność zmniejszona widoczność do 20% gdy kuca bez ruchu)
Klasa: Szpieg - stopień I ( galil , glock, fb, strój wroga ) stopień II ( galil , glock , 2xfb, umiejętność: skan - raz w rundzie może użyć skanu, który pokazuje na jego radarze na 2/3 sekundy położenie wrogów ) stopień III ( to co w II + umiejętność 1/x pojawienia się u wroga na respie na początku rundy )
Stopnie można rozdać mniej więcej w takim samym zakresie lvli. Np. I - dostajesz po 30lvl, II - po 60 lvl, III po 90lvl. Zależy ile będziemy mieli lvli. Co o tym myślicie?
 
Wszystko spoko, ale od strony technicznej to awanse na drugą edycję bym zostawił ;D
Już teraz materiału jest od groma, więc niech na początku będzie to łatwe i przyjemne, a z awansami kojarzy mi się BF2 MOD (Indes prowadził jesli pamiętacie) i tam wbijało się odznaki, więc można by z tego zrobić osobnego MOD'a w przyszłości Wink)

Co o tym sądzisz?
[Obrazek: hF2wL5h.png]

 
Ja proponuję dodać klasę "Syzyf"
Umiejętności: 
[bierna] Wraz ze spadkiem zdrowia spada jego widoczność. 100% hp = 100% widzialności, 80% hp 80% widzialności itd.
[użycie] Zmniejsza swoją widzialność do 10% na kilka sekund 
Bronie: M4 + AK, USP oraz zestaw granatów 

^^

@edit, Angel
A loda do tego w cenie robisz Ty czy Beg? Big Grin
[Obrazek: TU9xq49.png]
 
No tak, z odznakami było podobnie kazde ulepszenie coś dawało. A jakieś misje, questy? Czy narazie zajmujemy sie wymyślaniem klas i perków?
 
Na razie klasy/itemy


Syzyf zrobie Ci taką klasę jak:
(Uwaga zawartość tylko dla ludzi o mocnych nerwach

[Obrazek: hF2wL5h.png]

 
Kilka propozycji:
KLASY:


Cichociemny:
-mp7, usp, 2fb, sg
-nie słychać jego kroków
- szybka jednostka

Strzelec wyborowy:
-awp, dgl,sg
- 1/4 szans na krytyczny strzał z awp
- gdy kuca nie słychać jego strzałów

Major:
-sg553, five-seven, 2xhe
- +5 pocisków w magazynku + dodatkowy magazynek
- zmniejszony rozrzut o 25%(? zobaczymy jak wypadnie) podczas celowania (ppm)

Inżynier:
-p90, p250, 2xsg
-50% szybsze podkładnie/rozbrajanie paki
-posiada 2 granaty paraliżujące, które spowalniają wrogów i blokuja możliwośc strzelania na 3-4sec

Szeryf:
-rewolwer
-zwiększona szybkostrzelność z lpm o 30%
- 1/6 na zatruty nabój, który co sekunde zabiera 15hp, trwa 5 sekund

Narkoman:
-mac10, duale
-lekko zwiekszone hp
- umiejetnosc "zastrzyk" zabiera 50hp postaci, ale za to jej dmg oraz szybkość x2, trwa 7-8sec, kolejne uzycie umiejetnosci mozliwe za 15 sekund

Yobany Talib
-ak47, glock, he
-przeciwnicy których zabijasz eksplodują raniąc innych dookoła, po smierci tez wybuchasz zadając spore obrażenia

ITEMY:
Silne ramie - zmiejsza rozrzut o 50%
Wolololo - 1/8 po trafieniu przeciwnika ze zrobi obrót o 360
Księżycowe buty - zmniejszona grawitacja, +4 skoki w powietrzu
Dotyk proboszcza - po trafieniu 1/5 na oślepienie przeciwnika
Zimny leszek - ulecz sie do max hp
Somsiad - wybierz gracza i zabierz jego item
Blachotrapez - po trafieniu przeciwnika przejmuje właściwości jego itemu na czas kolejnej rundy, pożniej wraca
Błędnik - 1/5, że po trafieniu przeciwnika jego sterowanie postaci zmienia się na przeciwne (tzn. klika "w" idzie w tył, "d" idzie w lewo)
Disco granat - otrzymujesz granat, który po wybuchu sprawia, że przeciwnicy zaczynają się kręcić przez 5 sekund
 
Lodziarz:
- mac10, fiveseven
- 1/10 - 1/20 szansy na zamrożenie przeciwnika przy strzelaniu
- delikatnie szybsza

Co to propozycji MP to tylko bym miał wątpliwości co do strzelca wyborowego i jego kucaniu (już widzę wszystkich kucających snajperów xDDDDDDD) może coś innego jak np zwinne rączki (szybsze przeładowanie)?
 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości