╔══════════════╗
Regulamin Forum
╚══════════════╝

Zasady ogólne:

→ Regulamin forum jest nadrzędny wobec pozostałych regulaminów; oznacza to, że na całym forum ten regulamin uznaje się jako „główny” i obowiązuje na całym obszarze forum.
→ Za złamanie danego punktu regulaminu, możesz zostać ukarany. Kara jest proporcjonalna do czynu.
→ Osoby posiadające kilka kont (tzw. mulikont'a) mogą zostać ukarane banem permanentnym bądź na IP.
→ Zakazuje się reklamowania stron, wszelkich adresów o analogicznej tematyce (służy do tego odpowiedni dział).
→ Zabrania się umieszczania linków, tudzież zdjęć o tematyce pornograficznej lub ogólnie uchodzącej za gorszącą.
→ Krytyka wobec użytkowników jest dozwolona, jednakże musi ona prezentować pewien określony poziom.
→ Każdy użytkownik powinien dokładnie zapoznać się z regulaminem forum lub regulaminem działu, który dotyczy tylko danej części forum.
→ Obrażanie w jakikolwiek sposób innych użytkowników jest niedozwolone (prywatne animozje rozwiązujemy za pośrednictwem „Prywatnej Wiadomości”).
→ Na forum postępujemy zgodnie z netykietą.


Zasady obowiązujące na forum:

→ Zanim poruszysz jakiś problem skorzystaj pierw z wyszukiwarki, by nie zaśmiecać forum.
→ Pisanie danego tematu musi odbywać się w wydzielonym dla jego tematyki dziale.
→ Używaj rozsądnie edytora tekstu (czcionka, kolor, pogrubienie). Używanie czerwonego koloru przez osoby do tego nieuprawnione skutkuje warnem!
→ Posty na poziomie 8-letniego dziecka typu "siema, co tam? jestem tu nowy" Będą nagradzane warnem lub banem na wyznaczony okres.
→ Użytkownik ma prawo "odświeżyć" dany temat jeśli został zasypany nowymi poprzez post "/odświeżam". Nie częściej niż raz na 72 godziny.
→ Gdy opisujemy swój problem na forum, w poście wpisujemy konfigurację sprzętową komputera, system, najlepiej sterowniki i screen błędu.
→ Nazwę tematu podajemy jak najbliższą temu co jest w nim zawarte.
→ W poście nie wklejamy niepotrzebnych nikomu emotek, obrazków na przykład przed słowami i po słowach. Używamy ich mądrze.
→ Pisz zawsze na temat. Na OFF-TOPIC jest oddzielny dział w którym można pisać o wszystkim.
→ Nie krzycz - tzn. nie pisz z włączonym Caps Lock'iem.
→ Nie klnij, nie obrażaj innych, nie wyzywaj ich - grozi to banem.
→ Zakaz dawania linków sponsorowanych (takich, na których zarabiasz lub czerpiesz jakąś korzyść).
→ Na forum użytkownik ma prawo do reklamowania innej serwerowni tylko w wyznaczonym do tego dziale.
→ Zakaz rozpowszechniania jakichkolwiek materiałów o treści pornograficznej.
→ Nie oczekiwać pomocy na GG i innych komunikatorach. Wszystkie problemy rozwiązujemy na forum.
→ Nie wznawiaj tematów - chyba, że masz do tego powód (link nie działa, temat został skopiowany z innej strony, itp.). Zabawa w archeologa skutkuje warnem.
→ Moderatorzy i admini zastrzegają sobie możliwości edytowania postów i tematów.


Użytkownicy:

→ Aby mieć możliwość pisania postów i tematów, trzeba być zarejestrowanym użytkownikiem.
→ Użytkownicy wulgarni, którzy swoimi wypowiedziami oraz postępowaniem krzywdzą bądź obrażają innych użytkowników - obniżając tym samym poziom forum - będą usuwani bez wcześniejszego powiadomienia.
→  Sygnaturki użytkowników nie mogą być duże i "ciężkie". Jeżeli moderator lub administrator uzna, iż podpis jest za duży należy go natychmiast zmienić.
→ Nie używamy wulgarnych lub obraźliwych nicków.
→ Należy się szacunek do administratorów i moderatorów.
→ Każdy może się zarejestrować tylko raz. Rejestracje nowych użytkowników, tylko po to aby np. dodać sobie punkty reputacji - grożą usunięciem lub zbanowaniem wszystkich kont danego użytkownika.
→ Zabrania się podawania na forum danych osobowych innych użytkowników oraz udostępniania zdjęć bez ich zgody.
→ Zakazane jest publikowanie czyiś stron publicznych typu Facebook, Instagram, Snapchat itp.
→ Użytkownik, który posiada łączną liczbę 3 warnów zostanie ukarany 10 dniowym banem na forum. Po otrzymaniu łącznie 6 warnów jest to 30 dni pozbawienia dostępu do forum. Gdy użytkownik uzbiera łączną liczbę 7 warnów otrzyma całkowity ban z forum.


Podania:

→ Składamy podania tylko wtedy gdy spełniamy wszystkie wymagania.
→ Po odrzuceniu podania, użytkownik kolejne może złożyć dopiero po odczekaniu 2 tygodni (mowa o wszystkich rangach, w tydzień za dużo się nie zmieni).
→ W podaniu może się wypowiedzieć autor tematu, odpowiedź powinna zawierać coś na swoją obronę (jeśli jest taka potrzeba) nie odpowiedzi typu - "Ty mnie nie lubisz i dajesz na nie".
→ Każda odpowiedź musi być uzasadniona przynajmniej dwoma argumentami.
→ W podaniach nie głosujemy "Neutral"
→ Pisanie "Powody UP" to nie jest uzasadnianie wypowiedzi.
→ Jeżeli nie grasz na danym serwerze, nie wypowiadaj się w podaniu w innym wypadku zostaniesz ukarany w postaci WARNA!
→ W podaniach głosujemy Tak/Nie, musimy napisać dlaczego jesteśmy za przyjęciem/odrzuceniem i podać, co najmniej 2 konkretne powody.