Valkiria.com.pl - Serwery CS:GO, Seriale Online, Download Muzyki



Opis klas Call of Duty MOD'a

### Klasy Zwykłe ###




1. Nazwa Klasy: Snajper
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: AWP|Deagle|1x Flash
Umiejętność #1 -> Obrażenia z AWP zwiększone o 30DMG
Umiejętność #2 -> Trafienie wywołuje u przeciwnika krwawienie (5hp/sek) -> zależne od INT
____________________________________________________________________________________________________

2. Nazwa Klasy: Partyzant
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: P90|Five-Seven|2x Smoke
Umiejętność #1 -> Posiada ubranie wroga
Umiejętność #2 -> Obrażenia w plecy są mnożone x1.5
____________________________________________________________________________________________________

2. Nazwa Klasy: Replikant
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: UMP45|Deagle|Flash
Umiejętność #1 -> Może postawić dwie repliki swojej postaci (bind "klawisz" "useclass"
Umiejętność #2 -> Klasa ta jest niewidoczna na radarze
____________________________________________________________________________________________________

3. Nazwa Klasy: Szturmowiec
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: AK|M4A4|Glock
Umiejętność #1 -> Wraz ze wzrostem INT zmniejsza mu się rozrzut
Umiejętność #2 -> Klasa posiada maximum pancerza na start
____________________________________________________________________________________________________

4. Nazwa Klasy: Grenadier
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: PP-Bizon|P250|3x HeGrenade
Umiejętność #1 -> Posiada 3 Granaty odłamkowe które kleją się do wszystkiego również do przeciwnika
Umiejętność #2 -> Ponadto granaty śledzą przeciwnika
____________________________________________________________________________________________________

5. Nazwa Klasy: Kamikadze
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: M4A1-S|USP-S
Umiejętność #1 -> Po śmierci wybucha zadając 70 DMG + INT (1INT = 0.5DMG)
Umiejętność #2 -> Zabicie przy pomocy noża nie zadaje obrażeń atakującemu (z wybuchu)
____________________________________________________________________________________________________

6. Nazwa Klasy: Zwiadowca
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: Scout|CZ75Auto
Umiejętność #1 -> Ma teleport na nożu
Umiejętność #2 -> Jego CZtka strzela pociskami porażającymi
____________________________________________________________________________________________________

7. Nazwa Klasy: Rusher
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: XM1014|Tec-9
Umiejętność #1 -> Posiada rakietowego Shotguna, który odrzuca jego wrogów do tyłu
____________________________________________________________________________________________________

8. Nazwa Klasy: Lekki Żołnierz
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: Galil|Five-Seven
Umiejętność #1 -> Posiada Multi-Jump / Zmniejszoną grawitację
Umiejętność #2 -> Nie słychać jego kroków
_____________________________________________________________________________

9. Nazwa Klasy: MP5 Navy
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: MP5|USP-S|2x Flash
Umiejętność #1 -> Posiada dwie rakiety (gołębie) co rundę (obrażenia zależne od INT)
____________________________________________________________________________________________________

10. Nazwa Klasy: Demolition
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: AUG|Glock
Umiejętność #1 -> Co rundę może podłożyć atrapę skrzynki z perkiem i zdalnie ją zdetonować (obrażenia zależne od INT)
____________________________________________________________________________________________________

11. Nazwa Klasy: Saper
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: UMP|P250
Umiejętność #1 -> Posiada 4 miny co runde które zadają 30 DMG + INT (0.5 DMG za 1 pkt)
____________________________________________________________________________________________________

12. Nazwa Klasy: Obrońca
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: Negev | USP-S
Umiejętność #1 -> Niewrażliwy na miny/rakiety/dynamit/pułapki
Umiejętność #2 -> 1/5 szansy na zablokowanie pocisku
____________________________________________________________________________________________________

13. Nazwa Klasy: Komandos
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: MAC-10|Deagle|Nóż (1/1 z noża PPM)
Umiejętność #1 -> Posiada 3 skoki
Umiejętność #2 -> Leczy się o 25% zadanych obrażeń
____________________________________________________________________________________________________

14. Nazwa Klasy: Medyk
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: SG553|Glock
Umiejętność #1 -> Może postawić apteczkę (3szt) dzięki której leczy siebie i sojuszników (zależne od INT)
____________________________________________________________________________________________________

15. Nazwa Klasy: Cieżki Snajper
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: G3SG1|Five-Seven|1x Smoke
Umiejętność #1 -> Posiada granat taktyczny (2szt) który po wybuchu ujawnia jego przeciwników
____________________________________________________________________________________________________

16. Nazwa Klasy: Kapral
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: Famas|Revolwer R8
Umiejętność #1 -> Trafiając przeciwnika rewolverem (1/3) oszołomi przeciwnika (odwróci się)
Umiejętność #2 -> Po śmierci upuszcza odbezpieczony granat
____________________________________________________________________________________________________

17. Nazwa Klasy: Inżynier
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: MP7|Five-Seven
Umiejętność #1 -> Posiada 2 pułapki które unieruchamiają wroga który w nią wejdzie
Umiejętność #2 -> Ma insta defuse (natychmiastowe rozbrojenie bomby)



### Klasy Premium ###


1. Nazwa Klasy: Valkiria
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: AK-47|Deagle
Umiejętność #1 -> Klasa niewrażliwa na HS'y
Umiejętność #2 -> Gdy otrzyma jednorazowo 45 obrażeń znika na 1.5 s
Umiejętność #3 -> Może wskrzesić poległego sojusznika (klawisz E)
____________________________________________________________________________________________________

2. Nazwa Klasy: Pułkownik
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: M4A1-S|CZ75Auto|2x He
Umiejętność #1 -> Posiada wbudowane WallHack'a (raz na runde) trwającego 5 sekund zależne od INT max 10 sekund
Umiejętność #2 -> Leczy się zadając obrażenia (40% zadanych obrażeń)
Umiejętność #3 -> Ma 1/5 na ukrycie celownika przeciwnikowi na 1.5 sek
____________________________________________________________________________________________________

3. Nazwa Klasy: Terminator
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: AWP|FAMAS|P250
Umiejętność #1 -> Ma 1/4 na natychmiastowe zabicie z AWP
Umiejętność #2 -> Posiada 1 rakiete na runde (obrażenia zależne od INT)
Umiejętność #3 -> ?
____________________________________________________________________________________________________

4. Nazwa Klasy: Marine
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: PP-Bizon|Tec-9|2x SmokeGrenade
Umiejętność #1 -> Ma 1/10 szansy że niezależnie gdzie trafi trafi HS'a
Umiejętność #2 -> Posiada granat dymny który zatruwa przeciwnika zadając 5 DMG/1 sek (zalezne od INT max 25DMG/1 sek)
Umiejętność #3 -> Nie słychać jego kroków
____________________________________________________________________________________________________

5. Nazwa Klasy: Capitan Price
Statystyki: 0/0/0/0/0/0 (INT/ZDR/OBR/WYT/KON/CRT)
Uzbrojenie: P90|USP-S|2SG
Umiejętność #1 -> Granat zamrażający wrogów
Umiejętność #2 -> ?
Umiejętność #3 -> Klasa ta  może użyć umiejętności "Skupienie" co daje jej no-recoil'a na 2 sekundy (zależne od INT) max 5 sekund
[Obrazek: hF2wL5h.png]

 
Taktyczny wpis na ewentualną edycję/dodatkową rozpiskę





Temat Zamknięty
[Obrazek: hF2wL5h.png]

 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości