Valkiria.com.pl - Serwery Counter Strike 1.6/GO, Seriale Online, Download Muzyki



Mistrzostwa Polski Heroes 3

[Obrazek: db8Vni8.jpg]
Regulamin, zapisy, info: http://mistrzostwa.heroes.net.pl/

Uczestników jest już ponad 200 Wink
Nie mam na imię Natalia(a chciałabym), nie jestem z Warszawy i niestety ale cieszę się ostatnimi chwilami mając 22 lata : (  : D
[Obrazek: 5d6b32a30cf28bd1.jpg]
 
 
Sygnatura mega Wink a co do mistrzowstw to będę obserwował bo kolega gra Smile
Chcąc posiadać w rzeczy samej ciekawie i ze smakiem urządzone miejsce zamieszkania czy ogród, powinniśmy je dobrze urządzić, przetestuj dekorator wnętrz Tarnów
i poznaj efeky zamiłowania do pięknych przestrzeni.
 
Jestem w szoku, gra mojej młodości a tu mistrzostwa? Myślałem, że już wszyscy o niej zapomnieli!
 
dotrwałem do 1/8, mozecie bic brawa xD
Nie mam na imię Natalia(a chciałabym), nie jestem z Warszawy i niestety ale cieszę się ostatnimi chwilami mając 22 lata : (  : D
[Obrazek: 5d6b32a30cf28bd1.jpg]
 
 
<bije brawo> Big Grin
A tak na poważnie to gratulacje, sam jestem wielkim fanem serii i wiem że gra ta wymaga nie tyle co sporych umiejętności (jak Counter Strike) a znajomości jednostek ich słabych mocnych stron, taktyk i przede wszystkim "zimnej głowy" - zresztą chyba jak każda strategia Wink
[Obrazek: hF2wL5h.png]

 
(09-06-2018, 23:43 PM)Angel napisał(a):  sam jestem wielkim fanem serii i wiem że gra ta wymaga nie tyle co sporych umiejętności (jak Counter Strike) a znajomości jednostek ich słabych mocnych stron, taktyk i przede wszystkim "zimnej głowy" - zresztą chyba jak każda strategia Wink

Nie do konca. Nie ma czegoś takiego jak wykorzystywanie znajomości słabych i mocnych stron jednostek w tej grze xD Coś takiego jest raczej mocno sytuacyjne i rzadkie. Tak naprawdę wystarczy umieć rozpoznawać siłę wrogiego neutralnego oddziału i znać własną, wiedzieć kiedy można zaryzykować, a kiedy trzeba odpuścić walkę(było kilka takich przypadków w tym turnieju, że ktoś był zbyt zachłanny, bo chciał sobie zdobyć siedlisko anioła na mapie w 1 tygodniu i bum, armia wtopiona, gra przegrana). Niektórych stworzeń często w ogóle nie opłaca się atakować, takich generujących  straty, szybkie jednostki typu archanioły, up ifryty, dość upierdliwe strzelające typu czarodzieje, tytani, albo tzw. dałnosmoki rzucające zaklęcia. W późniejszym etapie gry natomiast typ jednostki z którą będziemy walczyć nie ma większego znaczenia, liczy się tylko ilość xD

Jeśli chodzi o taktykę, również takowej nie ma, no chyba, że ktoś taktyką nazywa jak najszybsza ekspansje terenu i rozwój bohatera, armii. Nie ma innych opcji. Nikt o zdrowych zmysłach nie buduje kapitolu, idzie się tylko w jednostki, a złoto zdobywa się z mapy.
Zimna głowa przydaje sie w sytuacji, gdy ktos popełni jakiś mały błąd - a taki mały błąd często niesie za sobą kolejne, nierzadko ludzie poddają grę, bo wtopili całą armię na jakimś strażniku, mimo że można było jeszcze coś ugrać.

Gra multiplayer od singlowej różni się przede wszystkim tym, że zawiera dodatkowy element strategiczny, czy może logistyczny. W singlowej gra się na jednego, dwóch, trzech bohaterów? Nikt nie myśli o efektownym wykorzystaniu ruchu bohaterów. Coś jest za silne? Czekasz na nowy przyrost w mieście. No i oczywiście kapitol.
Na multiplayer takie granie kończy się sromotną klęską albo nawet jak to niektórzy mówią, "gwałtem"(finalna bitwa między głównymi bohaterami graczy, gdzie jeden ma miażdżącą przewagę i wygrywa w 1 turze bitwy bez strat). Tutaj standardem jest gra na 8 bohaterów + kilku takich którzy siedzą w mieście, z czego każdy ma jakieś zadanie. Najczęściej są elementami tzw. łańcuszka, czyli ustawieniem bohaterów w ten sposób, by każdy następny znajdował się w zasięgu  ruchu poprzedniego. W ten sposób, możemy w 1 turze przenieść armię z punku A do punktu B, z czego po drodze każdy bohater może jeszcze stoczyć kilka walk, pootwierać przejścia, których pilnują potwory itp. Co pewnie zdziwi "singlowców", priorytetem dobrego gracza będzie utrzymanie takiego łańcuszka, żeby móc walczyć w kilku miejscach jednocześnie, a zbieranie surowców to rzecz nawet nie drugorzędna, a trzeciorzędna xD(z wyjątkiem złota, złoto jest zbierane raczej od razu). Pozostałe zasoby z mapy są oczywiście zbierane jako tako, dopiero gdy bohaterowie nie muszą utrzymywać łańcuszka i nie mają nic lepszego do roboty.  Służą potem rozbudowie gildii magów w celu zdobycia tzw. kontroli, czyli wrót wymiarów, lotu, magicznego portalu lub po prostu są sprzedawane w targowisku, by mieć więcej złota xd

W grze multiplayer najcenniejszym zasobem jest ruch bohatera. Artefakty zwiększające ruch, rozwinięta logistyka, odwiedzone stajnie, zostawianie najszybszej jednostki dla głównego bohatera na koniec tury, żeby mieć jeszcze więcej ruchu - dzięki temu wszystkiemu jesteśmy w stanie zrobić 3x wiecej rzeczy od przeciwnika, który będzie posiadał zwykłą, normalną ilość ruchu. Bywa i tak, że ktoś przez to przegrywa grę, a ktos dzieki temu wygrywa.

Trochę się rozpisałem, mam nadzieję, że nie na darmo i kogoś zachęciłem do spróbowania gry multiplayer xdd Już od połowy ubiegłego roku scena h3 zaczęła ożywiać dzięki powstaniu lobby/poczekalni online. Teraz nie musisz umawiać sie z przeciwnikiem, bawic sie w hamachi czy inne game rangery. Wystarczy posiadać hotę i/lub hd moda i do poczekalni możemy wejść z pozycji "nowa gra>gra wieloosobowa>poczekalnia online", a tam ilość graczy online niekiedy dochodzi do tysiąca, więc zawsze znajdzie się ktoś do pogrania. Co więcej, hota i hd mod wprowadzają masę usprawnień przyśpieszających i usprawniających rozgrywkę. Najciekawszą z nich są tury symultaniczne, dzięki którym gracze mogą grać jednocześnie, bez czekania aż przeciwnik się zrobi swoją turę(no chyba, ze będzie się ruszał dłużej od cb xd). Jakby ktoś szukał pomocy i chciał się spróbować to służę wszelką pomocą. A propo finału można go obejrzeć z komentarzem tutaj https://m.youtube.com/watch?v=FVtP0xeQsGs
Nie mam na imię Natalia(a chciałabym), nie jestem z Warszawy i niestety ale cieszę się ostatnimi chwilami mając 22 lata : (  : D
[Obrazek: 5d6b32a30cf28bd1.jpg]
 
 
No nie powiem, zadziwiłeś mnie i nie jako zachęciłeś tym wpisem Wink
Jak tylko będę miał więcej czasu to na pewno przyjrzę się rozgrywce w wyżej wymienionych modach, plusik dla Ciebie za świetne rozwinięcie tematu Wink
[Obrazek: hF2wL5h.png]

 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości